piątek, 24 lipca 2015

Burn With You




Uwaga!!
Cóż było to raczej do przewidzenia no ale napiszę to oficjalnie:
POWSTANIE DRUGA CZĘŚĆ OPOWIADANIA!!











Druga część 'Turn To Stone' nazywać się będzie tak jak tytuł tego posta czyli 'Burn With You'!
Nie wiem kiedy dodam tutaj pierwszy rozdział (myślę, że tak ok. 10 sierpnia) bo planuję małe zmiany w wyglądzie bloga i takie tam, no i chcę mieć już coś napisane zanim zacznę dodawać XD No i muszę dodać w końcu wszystko na Wattpada bo strasznie się ociągam z tym XD
Jeśli chodzi o spoilerki to pojawi się wiele nowych postaci, które pochodzić będą z Glee, nie zmienię im nawet imion i nazwisk XD Tak, pojawi się Kurt, Blaine i inni choć nie wiem jak ważne to będą postacie XD 
Więcej nie spoileruję XD
Mam też prośbę, chodzi o zwiastun :) Chciałabym zrobić zwiastun, ale nie umiem XD Jeśli ktoś ma czas i chęci to przyjmę każdą pomoc!
Na koniec chcę wszystkim podziękować bo to dzięki Wam powstanie 2 część!!!




PS I love youuuuuuu <3 


3 komentarze:

  1. OTO JEST DZIEŃ! OTO JEST DZIEŃ, KTÓRY DAŁ NAM PAN! KTÓRY DAŁ NAM PAN!

    OdpowiedzUsuń
  2. [...] Nie wiem ile tak już leżałam. Miałam wrażenie, że zalałam krwią z nosa całe łóżko. Do pokoju wszedł Harry, spojrzał na mnie i się zaśmiał. Szczerze powiem, że miałam nadzieje, że chociaż powie coś Zaynowi a on tak po prostu patrzył się na mnie i się śmiał.
    - Musiało boleć - zachichotał, po czym podszedł do mnie i złapał mnie za podbródek.
    - Długo już ci tak leci ? - zapytał
    - raczej tak - odpowiedziałam smutno, prawie że płacząc.
    Usłyszałam tylko jak głośno wypuszcza powietrze.
    - Musiałaś sobie czymś zasłużyć, następnym razem trzymaj zęby na kłódkę , bo sama widzisz jak na tym wychodzisz. - podał mi gazik, żebym sobie przytkała do nosa.
    Siedziałam na tym łóżku i słuchałam co ma do powiedzenia, a ze mną było co raz gorzej. Było mi tak bardzo słabo, kręciło mi się w głowie, a do tego jeszcze nie mogłam złapać oddechu. Widziałam tylko jakieś czarne plamki, które jeszcze bardziej się powiększały, po czym nastała tylko ciemność.
    Serdecznie Zapraszam :) http://rose-abducted.blogspot.com
    Ps; przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń