niedziela, 29 marca 2015

Zawieszam bloga!




Hej! Wybaczcie, ale jestem zmuszona do zawieszenia opowiadania. Na jak długo? W dużej mierze zależy to od Was. Zmęczyło mnie już proszenie się o słowo komentarza. Czuję, że po prostu to nie ma sensu. Kiedy prosiłam o 5 komentarzy pod rozdziałem każdy jakoś się mobilizował, jednak gdy nie proszę... Jak już od dawna wiadomo nie mam tyle czasu co kiedyś i rozdziały nie pojawiają się tak często jak bym chciała. Dodatkowo brak komentarzy sprawia, że nie mam tylu chęci co kiedyś i nawet kiedy wygospodaruję jakiś wieczór wolę coś obejrzeć czy poczytać książkę zamiast tracić czas na pisanie czegoś czego nikt nie czyta.
Ogólnie mam wrażenie, że tej notki też nikt nie przeczytał no ale napiszę to. Jeśli każdy kto przeczytał ostatni rozdział go skomentuje (wiem ile mniej więcej osób czyta opowiadanie, mam statystyki, wiem ile osób informuję na Twitterze, ilu jest obserwatorów itp. więc wiem ile powinno być komentarzy) ja zastanowię się czy/kiedy „wznowić” bloga i dodać kolejny rozdział.
Wiem, że Wy też możecie nie mieć czasu na czytanie czy komentowanie ale rozdział dodałam już ponad 2 tygodnie temu więc myślę, że to wystarczająco dużo czasu by go przeczytać (rozdział ma prawie 100 wyświetleń czyli jednak czytacie) i skomentować (i tylko 2 komentarze).
To nie jest tak, że nie chcę już pisać bo chcę i z pewnością dokończę opowiadanie chociaż dla samej siebie. Kocham moich bohaterów i nie zostawię ich bez dokończenia ich historii (btw mam chyba jeszcze z milion pomysłów na fabułę, planowałam nawet 2 część opowiadania). Po prostu od Was zależy czy to opublikuję czy nie, czy poznacie dalsze losy Ali, Harrego, Nialla, Jess i wszystkich pozostałych postaci.
Oczywiście liczę na szczerą opinię, jeśli komuś opowiadanie przestało się podobać to piszcie, to nie tak, że się obrażę czy coś. Po prostu naprawdę czuję, że moja praca jest bezcelowa skoro nie komentujecie. Naprawdę zależy mi na szczerej opinii. Może czegoś nie zauważam, popełniam jakiś błąd, coś Wam się nie podoba i przez to nie chcecie komentować. Ale jeśli tak jest to musicie mi to napisać, może dzięki Waszej pomocy będę mogła coś zmienić i naprawić błędy... Po prostu to jest praca zespołowa, działamy w zespole... Tak, małe nawiązanie do Zayna...:(:(:(:(
Jeśli komentarze pojawią się szybko, rozdział również pojawi się szybko. Jeśli moje prośby w dalszym ciągu nie nakłonią Was do pozostawienia komentarza blog zostanie usunięty definitywnie (po co zaśmiecać Internet?) Nie wiem ile potrzebujecie na to czasu ale umówmy się, że macie czas do 11 maja. Jeśli do 11 maja komentarze się nie pojawią to będzie data kiedy blog zniknie z sieci.
Okej, koniec przynudzania. 
Możliwe, że do następnego rozdziału!








PS1 I love youuu all<3

PS2 Mam nadzieję, że jednak skomentujecie XD No i że nie uraziłam Was tą notką<3

3 komentarze:

  1. Dlaczego Ty mi to robisz? Znajde ludzikow i będziesz pisać dalej pamiętaj jesteś najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszasz bloga bo nikt nie komentuje? Piszesz dla siebie czy dla komentarzy? Dziecinne zachowanie w ogole nie myslisz o osobach ktore czytaja to ff i czekaja na nowe rozdzialy wez sie dziewczyno w garsc i pisz dla siebie i czytelnikow a nie dla komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie, żeby jedno z najlepszych i najbardziej wciągających fanfiction, zostało tak po prostu usunięte ; cc
    Mogłabym napisać Ci nawet i tysiąc komentarzy, abyś tylko kontynuowała tę historię mimo wszystko. Cóż, zrobisz jak będziesz uważać, ale mam wielką nadzieję, że jednak wkrótce zobaczę na tym blogu kolejny rozdział <3
    Tak na sam koniec chcę Ci przypomnieć jak bardzo utalentowana i wspaniała jesteś no i oczywiście, jak bardzo dziękuję Ci za to opowiadanie ; *
    Nie jestem szczególnie dobra w pisaniu długich, porywających komentarzy, jednak są to słowa prosto z serca <3

    OdpowiedzUsuń