sobota, 28 czerwca 2014

UWAGA!



Witajcie!
Niestety mam dla Was złą wiadomość :( Nowy rozdział pojawi się dopiero około 10 lipca, może troszkę wcześniej, może później. Przepraszam ale z powodów osobistych nie jestem w stanie wyrobić się szybciej :( Naprawdę Was przepraszam! Mam już napisaną połowę tego rozdziału ale myślę, że bezsensu wstawiać go w częściach :( No chyba, że bardzo chcecie to mogę to przemyśleć ale planuję w tym rozdziale kilka ciekawych scen i myślę, że lepiej wstawić rozdział po prostu w całości:) By jakoś odkupić swoje winy napiszę kilka spoilerów :)
1)
-Nie wierzę ci.
-Ale taka jest prawda. Nie tylko chciałaś żebym cię rozebrał... Chciałaś więcej.
-Co znaczy "chciałaś więcej"?
2)
-Przestań w końcu!- Harry zrzucił moje przykrycie na podłogę i zapalił lampkę. Natychmiast usiadłam, nachyliłam się i zaczęłam wciągać kołdrę z powrotem na łóżko kiedy Harry wziął ją z moich rąk i rzucił za łóżko tak bym nie mogła jej dosięgnąć.
3)
Do Ali napisze ktoś kogo bardzo lubi. W przeciwieństwie do Harrego. On ma na tego kogoś "alergię". :P 
4)
Najprawdopodobniej na początku rozdziału znajdzie się taka informacja:
UWAGA! Rozdział zawiera sceny erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich. Czytając, robisz to na własną odpowiedzialność!
Mam nadzieje, że mi wybaczycie tak długi brak nowego rozdziału i te spoilery choć troszkę Was zadowolą:)

Jest też o wiele przyjemniejsza sprawa o której chcę powiedzieć w tym poście. Dziękuję za 6000 wyświetleń!!! DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!! Zrobiłam nawet print screena by to uwiecznić :D


Ali i Harry też dziękują i mają nadzieję, że mimo tej przerwy, 10 lipca nadal ktoś będzie chciał śledzić ich dalsze losy :)




Jeszcze raz PRZEPRASZAM i DZIĘKUJĘ!!!


PS1 I love youuuuuuuuu <3
PS2 Jutro 29.06... W opowiadaniu to ważna data...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz